مقالات

خواص اعجاب انگیز عسل برای کبد چرب!

موم عسل برای کبد چرب
3
(2)

عسل و کبد چرب را می توان به عنوان بهترین گزینه درمان پالایشگاه بدن در ناخود آگاه خود حک کنید! بیشترین فعالیت کبد، کلیه، لوزالمعده،کیسه صفرا و روده برای جذب مواد مغذی و دفع سموم موجود در غذاهای مصرفی صورت می گیرد. اما هر کدام از این اعضای حیاتی ظرفیت و توانی محدود و مشخص برای جذب و دفع دارند.

هنگامی که با روش کنونی تغذیه مردم زمین، جسم مورد هجوم انواع سموم شیمیایی موجود در مواد غذایی قرار می گیرد، آرام آرام این اعضای ناجی انسان که وظیفه پاکسازی و حفظ سلامتی انسان را بر عهده دارند، خود بیمار می شوند. و این بیماری یعنی شروع دوران تلخ زندگی هر انسانی؛ برای شروع پاکسازی کبد خود تا قبل از بیمار شدن این عضو حیات بخش، عسل چهل گیاه را در برنامه روزانه مصرفی خود قرار دهید.

بیماری  کبد

کبد بزرگ ترین عضو داخلی بدن است. دو جریان ورودی دارد. یکی از قلب که خون و اکسیژن خالص است و دیگری از دستگاه گوارش و طحال که خون و مواد مغذی را از طریق ورید باب به کبد می رسانند. قند های احیا کننده، چربی ها، اسیدهای چرب، ویتامین ها و پروتئین ها، املاح و مواد معدنی و… همگی وارد کبد می شوند و عمل تجزیه مواد غذایی توسط آنزیم های، ذخیره قند ها و مواد مغذی در قسمت های مختلف بدن، ترشح ماده صفراوی از کیسه صفرا، دفع مواد سمی و پالایش کامل خون و اعمال حیاتی دیگر انجام می شوند.

به زبان ساده بیماری کبد یعنی اختلال یا ناتوانی در انجام وظایف کبد توسط این پالایشگاه الهی بر اثر آلوده شدن توسط انرژی ها و سموم موجود در غذاهای مضر رایج در میان همه انسان ها!

عدم کنترل بر روی وسوسه های ذهنی عامل اصلی کبد چرب

چه چیزهایی برای کبد چرب ضرر دارد؟  امروزه درصد بالایی از مردم زمین به دلیل رعایت نکردن رژیم غذایی ارگانیک و مصرف الکل و دخانیات و مواد مخدر به این معضل گرفتار شده اند. انسان که زمانی اشرف مخلوقات می خواندنش! حالا قادر به کنترل بر روی رفتار های ساده و پایه ای همچون امتناع کردن از مصرف مواد مضری که وسوسه برانگیز و ظاهرا لذت بخش هستند نیست.

این عدم کنترل و مطیع امر لذت های زودگذر شدن، قدرت و سلامتی که هدیه الهی است را از بشر گرفته است. به طور طبیعی ۵ تا ۱۰ درصد بافت کبد را چربی تشکیل می دهد. اما زمانی که نمی دانید چه باید بخورید و بنوشید دچار زندگی دردآور و سختی خواهید شد. ذخیره چربی اضافه در کبد باعث اختلال در عملکرد های این ارگان مهم بدن می شود و فرد در معرض انواع بیماری های دیگر در سایر قسمت های بدن نیز قرار می گیرد.

عسل و لیمو برای کبد

عسل و کبد چرب

کبد چرب چگونه باعث آسیب به سایر ارگان های بدن می شود

اگر هر چه سریع تر به صورت عملی مواد سمی و مضر همچون فست فود ها، غذاهای کارخانه ای و الکل و دخانیات و … را به طور کامل حذف نکنید باید منتظر اختلالات و بیماری ها در اندام های دیگر جسم تان باشید. زمانی که کبد خوب کار نمی کند و خود بیمار شده است :

  • گلوکز بیش از حد مجاز وارد جریان خون می شود و این قند اضافی می تواند به بافت های سلولی در هر جای بدن آسیب برساند. سیستم عصبی آسیب می بیند و فرد دچار عدم تمرکز، حواس پرتی و کندی در عملیات های محاسباتی می شود.
  • چربی های خطرناک همچون تری گلیسیرید و کلسترول بد (LDL) توسط کبد به خوبی پالایش و دفع نمی شوند و دیواره رگ ها را مسدود می کنند و باعث افزایش فشار خون، خطر ابتلا به سکته قلبی و مغزی و… خواهند شد
  • به دلیل نبود کارکرد صحیح و کامل کبد، آنزیم های کبدی برای تجزیه آهن، قند، چربی درست عمل نمی کنند و همچنین ناتوانی در تشکیل پروتئین های ضروری نظام سلامتی و یکپارچگی جسم را به هم می ریزد و فرد مدام دچار ضعفی طاقت فرسا می شود.

این ها بخش کوچکی از آسیب هایی است که بر اثر اختلال در سلامتی کبد اتفاق می افتد که با خواص عسل برای کبد چرب تا حدودی قابل جبران است و البته در افراد مختلف میزان هر کدام متفاوت و متغیر است. با وجود اعجاب آور بودن این موضوع، باید به شما بگویم که عسل در پاکسازی کبد نقش بسیار ویژه ای دارد.

عسل برای کبد چرب مفید است یا مضر؟

“آیا عسل برای کبد چرب مضر است ؟” هر ماده ی غذایی که انسان در تولید و فرآوری آن کم ترین نقش را داشته باشد برای بدن مفید تر است! بله درست شنیدید. ما امروزه روی زمین ماده ی غذایی صد در صد ارگانیک را بسیار نادر و کم یاب برآورد می کنیم.

اما رابطه عسل و کبد چرب، جز همان دسته از مواد غذایی محسوب می شود که انسان در تولید آن نقش مستقیمی ندارد و همین عامل باعث قدرت ویژه اش برای پاکسازی کبد شده است. در واقع کبد انسان با ورود مواد مغذی موجود در عسل طبیعی ، به سرعت برای پاکسازی خود بهره می گیرد.

عسل و کبد چرب

احتمالا شما نیز مطالبی در مورد خواص عسل برای کبد شنیده اید. جان کلام این است که عسل به دلیل داشتن مقادیری از اکثر مواد مغذی برای حفظ سلامتی و مبارزه با بیماری ها به یک معجون شفا بخش در بین مردم تبدیل شده است. کبد برای بازگردانی سلامتی خود و جلوگیری از گسترش بیماری هایی همچون کبد چرب، نارسایی کبد، سفتی کبد، سیروز کبدی و سرطان کبد نیاز به مواد مغذی دارد که از منابع طبیعی تامین شوند. چرا که تامین ویتامین ها و آنزیم ها و آنتی بیوتیک ها از منبع شیمیایی علاوه بر کمک کوچک به درمان، خود نیاز به سم زدایی و پالایش چندین و چند باره دارند.

معجون پاکسازی کبد

عسل و کبد

رابطه عسل و کبد چرب اینجا معنا می یابد. کبد برای رهایی خود از بیماری به محض ورود مواد مغذی و زود هضم عسل طبیعی و خام به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی آن بازسازی و دفع بیماری های خود را آغاز می کند. هنگامی از التهاب کبد کاسته شد و آنزیم های طبیعی عسل ارگانیک را دریافت کرد، شروع به پاکسازی خود از چربی ها و سموم دیگر می کند و شاهد بهبود چشم گیر بیمار خود خواهید بود.

گردو و عسل برای کبد چرب

گردو ، با حاوی بودن اسیدهای چرب امگا 3، می‌تواند به صورت طبیعی کبد شما را از آمونیاک تمیز کند و همچنین دارای گلوتاتیون و اسید آمینه آرژنین است.

گردو، علاوه بر اینکه سرشار از مواد مغذی مفید و ضروری برای بدن است، کاربردهای زیادی نیز دارد. در سلامتی اندام‌های مختلف بدن مانند مغز، قلب و استخوان‌ها، گردو تأثیر قابل توجهی دارد. همچنین، کبد به عنوان بزرگترین غده بدن که در فعالیت‌های سوخت و ساز نقش مهمی دارد، بسیار اهمیت دارد.

سرکه سیب و عسل برای کبد

سرکه سیب خاصیت چربی زدایی ویژه ای دارد. تری گلیسیرید و LDL را از چرخه گردش خون خارج می کند و از انباشتن آن ها در کبد جلوگیری می کند. ترکیب آن با عسل باعث پاکسازی کبد از رادیکال های آزاد موجود در روغن های صنعتی می شود و به دفع سموم کبد کمک می کند.  سرکه سیب و عسل برای کبد یک معجون واقعی است.زمانی که شما از داروهای ترکیبی گیاهی و ارگانیک برای پاکسازی کبد استفاده می کنید، علاوه بر کمک به درمان ، به این عضو پر کار استراحت نیز می دهید. عسل طبیعی و خالص التهاب کبد را کاهش می دهد.

خاکشیر با عسل برای کبد چرب

خاکشیر یک دانه جادویی برای پاکسازی تمامی ارگان های داخلی بدن می باشد. شما می توانید برای درمان آلرژی، گرمی کبد، التهاب دستگاه گوارش، پاکسازی کلیه، پاکسازی معده، ازبین بردن جوش، خارش پوست بر اثر حساسیت به مواد غذایی صنعتی، پاکسازی ریه ها و رهایی از کبد چرب از خواص خاکشیر و عسل برای کبد بهره فراوان ببرید. به دلیل وجود اسید های چرب در خاکشیر سرعت دفع سموم و رساندن مواد غذایی به مغز و افزایش عملکرد عمومی جسم برای حفظ سلامتی و شکست بیماری افزایش می یابد. این ها بخش کوچکی از عسل و درمان کبد چرب هستند.

اما بدون هیچ تردید خاکشیر با عسل برای کبد چرب بی نهایت مفید خواهد بود.

خاکشیر و آبلیمو برای کبد چرب

عسل و لیمو برای کبد

لیمو ترش یکی دیگر از مرکبات پر برکت الهی است که خواص بسیاری برای جسم و روان انسان دارد. خواص آنتی اکسیدانی فوق العاده قوی، آنتی سپتیک و آنتی باکتریال است. فشار خون را کاهش می دهد و لیمونن و سیترال موجود در آن باعث بهبود افسردگی خواهد شد. همچنین خاصیت گشاد کنندگی عروق را دارد که بسیاری از احتمالات سکته مغزی و قلبی را کاهش می دهد.

رادیکال های آزاد در سراسر بدن را پاکسازی می کند و کلسترول مضر یا LDL  را به سرعت دفع می کند. با این اوصاف کبد انسان که با همین سموم و چربی های اضافه و قند های تجزیه نشده دچار اختلال می شود، به سبب این عملیات های حیاتی بهبود چشم گیری پیدا خواهد کرد. چرا که تمامی این عملیات های مکمل باید به وسیله کبد در بدن مدیریت و انجام شود. عسل و لیمو برای کبد را اینگونه به کار گیرید.

برای افزایش تاثیر و رشد سرعت بهبود کبد چرب یک لیموی تازه را برش بزنید و آب آن را داخل یک لیوان آب ولرم بریزید و یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک به آن بیفزایید و نوش جان کنید. خواهید دید که علاوه بر کاهش علائم کبد چرب شما به لحاظ روانی و سطح شادی نیز بهبود خواهید یافت.

چرا که تحقیقات فراوان نشان داده است که مصرف لیموی تازه  سطح دوپامین و سروتونین را در بدن افزایش می دهد. زمانی که فرد بیمار به لحاظ روانی بهبود یابد قطع به یقین جسمش نیز راحت تر می تواند از بیماری رها شود. پیشنهاد ما استفاده از عسل چهل گیاه برای تهیه  شربت عسل برای کبد می باشد.

خاکشیر و آبلیمو برای کبد چرب

این ترکیب نیز برای درمان کبد چرب با خاکشیر بسیار ثمر بخش خواهد بود:

  • روش شستن خاکشیر با دو کاسه روی و استیل از قدیمی ها بیاموزید (طرز تهیه خاکشیر برای درمان کبد چرب)
  • خاکشیر آماده را در ظرف مناسب به همراه یک لیتر آب بریزید
  • 2عدد لیموی سنگی را بریده و آب آن ها را کاملا در ظرف خاکشیر بریزید
  • آبلیمو برای کبد چرب در کنار خاکشیر بسیار قدرتمند عمل خواهد کرد.

خواص عسل طبیعی برای کبد چرب

عسل و دارچین برای کبد چرب

اگر تا اینجای مقاله را به دقت خوانده باشید متوجه شده اید که کبد چرب هیچ علتی به جز خطای فرد در انتخاب خوردنی ها و نوشیدنی های مضر و آسیب رسان ندارد. زمانی که فرد بیمار شروع به تغییر روش در انتخاب غذای خود می کند، در واقع به کبد آلوده فرصت بیشتری برای محافظت از بافت های آسیب دیده خود را می دهد.

عسل و دارچین  هر دو آنتی اکسیدان های قدرتمند هستند و سموم و رادیکال های آزاد را از بافت کبد جدا می کنند و التهابات کبد را کاهش می دهند. عسل آنزیم های بسیاری دارد که مستقیما توسط زنبور عسل وارد این ماده شفا بخش میشود و کبد را تا حدود زیادی احیا می کند. عسل و کبد چرب با این ترکیب معجزه آسا ، رابطه شان عیان خواهد شد.

خواص سیر و عسل برای کبد چرب

هر بیماری با تهیه معجون سیر و عسل برای کبد چرب شانس درمانی خود را چند برابر خواهد کرد.

  • یک حبه سیر تازه را به خوبی له یا آسیاب کنید.
  • 3 قاشق غذاخوری عسل را در یک لیتر آب جوشیده ولرم رقیق کنید.
  • سیر آسیاب شده را به شربت عسل اضافه کنید و برای مصرف امروزتان آماده کنید.
  • سیر و عسل برای کبد چرب قدرت پاکسازی فوق العاده ای به همره خواهند داشت.
  • این ترکیب یک لیتری را صبح ناشتا و عصر و نیم ساعت قبل از خواب میل نمایید.

۴فاکتور اصلی برای درمان بیماری ها

به طور کلی ۴ فاکتور اصلی برای درمان هر بیماری باید رعایت شود:

  • رعایت تمام نکات تغذیه سالم و منع کامل مصرف غذا ها و نوشیدنی های مضر و الکل و سیگار و سایر مخدر ها و دخانیات و جایگزین کردن مواد غذایی طبیعی و سالم
  • فعالیت های جسمانی هدفمند تحت عنوان ورزش
  • حذف روابط مخرب و آسیب رسان و افراد مضر
  • تلاش برای انجام فعالیت هایی که سطح شادی و رضایت دورنی و آرامش را برای فرد رقم می زند.

سرکه سیب برای کبد چرب چگونه مصرف شود

۱.رعایت تمامی نکات تغذیه سالم و طبیعی

اگر فردی خواهان حفظ و یا بازگشت سلامتی به خویش می باشد باید بهای آن را بپردازد. هیچ چیز در جهان رایگان نیست. آیا یک کشتی گیر،فوتبالیست،هنرمند،دانشمند،کشاوز یا … بدون صرف زمان و انرژی و توان خود به جایگاه مطلوب خواهد رسید؟ پس شما نیز اولین فاکتور را برای همیشه در زندگیتان به اجرا درآورید و از مزایای فراوان و لذت بخش سلامتی با قربانی کردن امیال پوچ خوردن و آشامیدن و کشیدن مواد سمی بپرهیزید. همچنین از شربت عسل برای کبد نیز حتما استفاده کنید.

جالب است بدانید که خواص شیره انگور برای کبد نیز به دلیل خاصیت ضد التهابی ویژه و خواص آنتی اکسیدانی قابل توجه، برای افراد بسیاری امری مسلم است. زیرا با مصرف شیره انگور درجه یک و محلی، فرد وسوسه خوردن شیرینی جات و قند های مصنوعی را در وجود خویش کم رنگ می کند و اگر تصمیم جدی برای بهیودی داشته باشد با خوردن قند های طبیعی کمک بسیار زیادی به پاکسازی و سم زدایی ریشه ای کبد خود خواهد کرد.

۲. فعالیت های جسمانی متمرکز و هدفمند یا ورزش

انسان ها از هزاران و حتی میلیون ها سال پیش ناگزیر به انجام فعالیت های جسمانی فراوان برای بقا بوده اند. این فعالیت ها باعث تعادل و توازن مواد دریافتی از غذا ها و نوشیدنی ها و سوخت و ساز و تجزیه و ذخیره نرمال بدن می شد. انسان امروزی به دلایل متعدد میل به یک جا نشینی و استراحت بی وقفه دارد! اگر چه می توان با یک پیاده روی ساده در طول روز یا شب تا اندازه قابل قبولی جسم را به تعادل رساند.

اما افراد بسیاری حاضر به پرداخت بهای سلامتی خود نیستند و جسم نیز به هر وضعیتی که برایش ایجاد شود عادت می کند. این عادات مخرب تمامیت وجود فرد را در معرض انواع مشکلات و بیماری ها قرار می دهد. با شکستن این عادات آسیب زننده فرد می تواند به میزان سلامتی خود بیفزاید و بیماری و سستی و کرختی را از خود دور کند.

خاکشیر و سرکه سیب برای کبد چرب

۳. حذف روابط مخرب و آسیب رسان برای بهبود کبد چرب

احتمالا تا کنون در این مورد در هیچ جایی هیچ مطلبی نشنیده و نخوانده اید! همه ی افراد تعداد اندکی روابط ناگسستنی دارند(پدر، مادر،همسر و فرزند). اما:

  • تا کنون به این اندیشیده اید که تاثیر روابط مخرب در کاهش سلامتی عمومی و انرژی روانی تان تا چه اندازه نقش دارند؟
  • آیا تا کنون کسی به شما این نکته حیاتی در مورد تاثیر حضور افراد تاریک دل،ستیزه جو ،سرزنش گر و عیب جو و پرخاشگر و … در زندگی تان بر میزان سلامت روان و جسم را گوش زد کرده است؟
  • آیا تا به حال هنگام مراجعه به پزشک علاوه بر تجویز دارو های شیمیایی رنگارنگ که همگی دشمن کبد هستند، دستورالعمل رفتاری جامعی برای مواظبت و مراقبت از خود در مقابل سایرین ارائه داده است؟

هر فردی برای رهایی از بند بیماری و درمان کبد چرب علاوه بر موارد ذکر شده نیاز به تمرین برای داشتن سلامت روابط شخصی نیز دارد. فردی که حریم خصوصی را می شناسد و در زندگی خود به اجرا در می آورد به میزان قابل توجهی از هجوم دیگران که باعث آسیب مستقیم به جسم می شود از خود محافظت می کند. و این گونه اجازه ورود بیماری ها را به زندگی خود نمی دهد.

۴. انجام فعالیت هایی که سطح شادی و رضایت درونی را افزایش می دهند

هر انسانی باید قادر به تشخیص اعمال مفید و موثر برای افزایش نشاط درونی خود باشد. متاسفانه بشر امروزی برای دستیابی به شادی های زودگذر دست به اعمالی می زنند که باعث تولید امراض مختلف جسمی و روانی می شوند. از اصلی ترین عوامل بیماری های کبدی مصرف الکل،نیکوتین و مواد مخدر می باشند.

می بینید که انسان ها برای دستیابی به حس زیبا و شادی مسیری را طی می کنند که بابت آن باید با بیماری های خطرناک و لاعلاج دست به گریبان شوند.شناسایی و پیاده سازی راه های درست و آگاهانه رسیدن به شادی و لذات زندگی وظیفه ایست که بر گردن هر انسان بالغی است و نتیجه آن نیز بازگشت سلامتی و حفظ آن و داشتن زندگی شاد و زیبا خواهد بود.

اگر برای پاکسازی کبد خود نیاز به عسل طبیعی و خالص دارید می توانید بر روی ما حساب ویژه باز کنید. تمام تلاش ما برای حفظ رضایت شما در هنگام خرید محصولاتمان می باشد.

نظر شما در مورد درمان کبد چرب و روش های ارائه شده ما چیست؟ لطفا در بخش دیدگاه ها تجارب گرانبهای خود را به اشتراک بگذارید.

benefits-of-honey.com

لطفا امتیاز دهید

3 / 5. 2

6 دیدگاه در “خواص اعجاب انگیز عسل برای کبد چرب!

  1. مریم گفت:

    سلام و عرض ادب
    من مقالات زیادی در مورد کبد چرب خونده بودم اما بدون اغراق مطالب شما کاملا جدید بود و تکان دهنده!!
    دارم سعی میکنم روابط مخرب زیادی که توی فامیل و دوستان بد دارم رو حذف کنم و برام خیلی خوب بوده و روحیه م خیلی بهتر شده. راستی عسل گشنیز ازتون خریدم و واااقعا عاااالی بود. ازتون ممنونم

    1. درود بر شما
      خوشحالم که براتون ثمر بخش بوده
      بله همینطوره. سلامتی یا بیماری، به دست مجموعه ای از عوامل رقم میخوره و جالبه بدونید که بیماری حاصل انتخاب های ناآگاهانه خود فرد هستش! فرد انقدر طی دفعات متعدد دچار خطا میشه تا انرژی حاصل از اون خطا ها باعث بیماری جسمیش میشه.
      راجع به خرید عسل گشنیز از فروشگاه ما هم نظر لطفتونه و باعث شادمانی ماست که راضی بودین.

  2. Aynaz گفت:

    سلام
    عسل برای پاکسازی کبد معجزه میکنه
    من عسل و لیمو خوردم و جوش های سر سیاه صورتم کامل از بین رفت

    1. درود بر شما
      جان کلام رو گفتید
      منبع تمامی التهابات پوستی به کبد و کلیه برمیگرده که بر اثر تغذیه ناسالم توان کافی برای پاکسازی رو از دست میدن و به عنوان هشدار به ما جوش یا التهابات دیگه رو بر روی پوست نمایان میکنن تا ما روش تغذیه مون رو عوض کنیم

  3. پرستو سلطانی گفت:

    از خوندن این مقاله شما در مورد درمان کبد چرب با عسل واقعا لذت بردم
    واقعا به نکاتی اشاره کردین که هیچ پزشکی روش متمرکز نیس
    واقعا سلامتی بها داره و هر کسی باید براش تلاش کنه و قید خوراکی های بد رو بزنه
    ممنونم ازتون

    1. درود بر شما
      درمان کبد چرب با عسل در عمق مقاله ی ما نهفته شده تا بتونیم به درمان از طریق اصلاح الگوی تغذیه و رفتاری بپردازیم.
      خوشحالم که شما پیام نهفته در اون رو دریافت کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *