مقالات

خواص ژل رویال برای حفظ سلامتی و جوانی

معجزه ژل رویال
0
(0)

خواص ژل رویال یا شاه انگبین بسیاری از محققان و دانشمندان را بهت زده کرده است.ژل سلطنتی یک ماده بی نهایت قوی برای درمان بسیاری از بیماری های عمومی و حاد بشری شناخته شده است. انسان در فصل جدید آگاهی های ناب، دوباره به رشته هایی از آگاهی های کهن خود پیوند خورده است و در حال پیمودن راهی به سمت حفظ سلامتی از طریق دارو های واقعی نهفته در طبیعت است. در این خواندنی با سوغات نهاوند برای دانستن شگفتی های شاه انگبین یا ژل سلطنتی همراه باشید.

پیشنهاد ویژه

قیمت و خرید ژل رویال اصل+ضمانت کیفیت و قیمت مناسب

750,000 تومان700,000 توماناصل و تازه بخر

ژل رویال چیست

ژل سلطنتی ماده ایست اعجاب آور که زنبوران پرستار از روز ششم تولد تا ۱۵ الی ۱۷روزگی قادر به تولید آن می باشند. شاه انگبین از دو غده به نام هیپوفارین در سر زنبور عسل ترشح می شود. این ترشح همراه با بزاق دهان زنبور تبدیل به ماده ای شیری رنگ مایل به زرد با طعمی تند و کمی ترش مانند می شود که دوای بسیاری از درد ها است.
اجداد ما و اطبا بزرگ جهان آن را مایه حیات یا اکسیر جوانی می خواندند. امروزه نیز درمان بر پایه ژل رویال یا همان شاه انگبین در موسسات تحقیقاتی بزرگ دنیا، دانشگاه های طراز اول و توسط دانشمندان برتر مورد تایید و استفاده گسترده قرار می گیرد.

 

خاصیت ژل رویال

کاربرد ژل رویال در کندو

تمامی تخم های درون کندو ۳ الی ۴روز اول لارو بودن را با این ماده حیاتی تغذیه می شوند و از آن پس توسط زنبور های پرستار با عسل و گرده گل تغذیه می شوند. در این میان تنها ملکه است که از اولین روز در تخم تا پایان زندگی ۲ الی ۴ساله ی خود فقط از ژل سلطنتی تغذیه می کند. یک ملکه با خوردن غنی ترین ماده مغذی بیلوژیکی جهان می تواند در یک روز بیش از ۲۵۰۰تخم که بیش از وزن خود می باشد، بگذارد. می بینید که شیر زنبور عسل عامل کلیدی و حیاتی زنده ماندن کندو و در نهایت موثر ترین عامل در تولید عسل طبیعی توسط کلنی می باشد.

ترکیبات ژل رویال

بعد از خواندن مطالب فوق حتما برای دانستن ترکیبات شاه انگبین کنجکاو شده اید. این ماده قدرتمند از ترکیبات زیر ساخته شده است:

  • کربوهیدرات ها
  • آب
  • ویتامین های گروه B و ویتامین A و C و E
  • مواد معدنی
  • کلاژن ها
  • املاح
  • پروتئین ها
  • اسید آمینه های ضروری بدن

دکنوئیک اسید (HAD10) که در طبیعت فقط در ژل رویال دیده شده و خواص اعجاب آور  و معجزه آسایی دارد.

 

خواص ژل رویال برای زنان نی نی سایت

 

فواید مصرف ژل رویال

این ماده از دوران قدیم که نرخ رشد بیماری ها و تنوع آنها بسیار ناچیز بود توسط پزشکان و درمانگران برای تقویت سیستم ایمنی بدن، مبارزه با ضعف عمومی و عضلانی و درمان مقاومت پایین بدن در برابر بیماری ها تجویز می شده است. همچنین برای استحکام بخشیدن به استخوان ها، حفظ طراوت و جوانی بدن و به عنوان محافظ مغز در برابر آسیب ها و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر از آن استفاده می شود.

خواص ژل رویال و تاثیرات مسحور کننده آن

خواص ژل رویال در بدن انسان به صورت علمی و بدون خطا توسط بزرگ ترین محققان و دانشمندان جهان تایید شده است. از جمله درمان های تایید شده می توان به درمان سرطان سینه، فعالیت قوی ضد توموری، درمان عفونت های مجاری تنفسی می باشد.

۱. توقف فعالیت های میکروبی خطرناک

شاه انگبین دارای مقادیری از اسید های چرب غیر اشباع از جمله دکنوئیک اسید می باشد که ضد باکتری های سالمونلا تیفی(عامل ابتلا به حصبه) و استافیلوکوکوس اورئوس است. این اسید چرب در درمان عفونت های ویروسی که مجاری تنفسی را مختل می کنند بسیار موثر است و نتایج آن به اثبات رسیده است. ژل رویال یک پروتئین بسیار قدرتمند به نام ریالیسین برای کشتن میکروب ها  دارد که ضد باکتری های گرم مثبت عمل می کند.

 

۲. افزایش قدرت تمرکز و یادگیری و جلوگیری از آلزایمر

همانطور که می دانید برای درمان بیماری آلزایمر تا کنون راه حلی پیدا نشده و هر فردی برای جلوگیری از بیماری هایی که با سیستم عصبی در ارتباط است، باید یک سری اعمال تاثیر گذار را به طور دائمی وارد زندگی خود کند تا از حجوم بیماری های مختلف در امان باشد. تغذیه و رفتار در سلامت یا عدم سلامت مغز و بافت های عصبی و سیستم عصبی مرکزی تاثیر مستقیم دارند. برای درمان علائم پیش از ابتلا به آلزایمر مانند فراموشی، عدم تمرکز و اختلال در یادگیری باید اعمالی مثبت مانند ورزش کردن، مطالعه کتب آموزشی در هر زمینه ای، پرهیز از رفتار های مخرب رایج بشری و اصلاح کامل الگوی تغذیه طی یک پروسه برنامه ریزی شده را وارد زندگیتان کنید. خواص ژل رویال به دلیل وجود آنتی اکسیدان های قوی و همچنین ماده ای به نام استیل کولین که وظیفه انتقال پیام های عصبی در بدن انسان را دارد، فرد را در رهایی از معضل فراموشی و عدم تمرکز و آلزایمر بسیار کمک می کند. استیل کولین شما را برای یک روز محاسباتیِ پر از عملیات های ذهنی و فکری آماده می کند.

۳.خواص ژل رویال برای دیابت

پژوهش های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است و علمی پزشکی که بر پایه احتمالات است تا یقین، نمیتواند ژل رویال را درمان قطعی دیابت قلمداد کند. اما شاه انگبین وقتی قدرت کمک به سیستم ایمنی بدن، سیستم اعصاب مرکزی، کبد، و… را دارا باشد پس حتما با این فرآیند دفع سموم در بدن، میتواند به کاهش گلوکز در خون کمک کند. به خاطر داشته باشید که هر ماده ی ارگانیک و طبیعی (مواد غذایی که انسان در تولید آن نقش مستقیم ندارد) قادر به انجام پاکسازی و همچنین تزریق انرژی پاک به جسم انسان می باشد.

 

ژل رویال برای کودکان

 

 

۴.خواص ژل رویال برای درمان کلسترول

یکی دیگر از موارد تاثیرات ژل سلطنتی یا غذای ملکه در بدن نقش پر رنگ آن در کاهش سطح کلسترول و تری گیلیسیرید در خون می باشد. دکنوئیک اسید موجود در ژل رویال از سخت شدن سرخرگ ها جلوگیری می کند. این فرآیند مهم با کاهش کلسترول خون در بدن شکل می گیرد. و در نهایت به کاهش فشار خون و بهبود حالات عصبی می انجامد.

 

۵.خواص ژل رویال برای زنان

خواص ژل رویال در درمان ناباروری مردان و تنبلی تخمدان در زنان به صورت تجربی مشاهده است.  خواص ژل رویال برای باردار شدن در تاثیر مستقیم شاه انگبین در افزایش میل جنسی نهفته است.  افزایش سطح تستسترون، متعادل کردن هورمون ها در زنان و مردان، کمک به سلامت تخمک و اسپرم و کمک به درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک توسط دانشمندان و پزشکان به طور نسبی در ویژگی های شاه انگبین به اثبات رسیده است. با افزایش جهش اسپرم ها و بالا بردن میل جنسی در مردان باعث کاهش ناباروری مردان می شود. از آنجایی که قاعدگی نا منظم را از بین می برد و باعث تحریک تخمک گذاری می شود، می تواند به درمان ناباروری زنان کمک کند. خواص ژل رویال برای تخمدان پلی کیستیک تا اندازه زیادی د ر علم پزشکی نیز به اثبات رسیده است.

۶. تقویت سیستم ایمنی جسم

در بدن یک سیستم خود ایمنی وجود دارد که نسبت به آلودگی های میکروبی، عفونت های ویروسی، باکتری های مضر و سایر عوامل بیماری زا واکنش نشان می دهد. ژل رویال با مصرف یک دوره یکماهه به این سیستم که در واکنش به عوامل مهاجم، ارگان مربوطه را ملتهب می کند، برای رفع مسمومیت و از بین بردن التهاب کمک ویژه ای می کند. اگر به موقع التهابات که واکنش سیستم ایمنی به بیماری هستند را با تغذیه صحیح و داروهای گیاهی درمان کنید، از حضور بیماری های خطرناک در بدن تان جلوگیری کرده اید.

 

ژل رویال برای چی خوبه نی نی سایت

 

۷. کاهش عوارض روانی و جسمی یائسگی

درمان یائسگی با ژل رویال می تواند بسیاری از علائم منزجر کننده ورود به این دوران سخت را برای زنان آسان تر کند. دوره ای که در آن زنان دچار اختلالات خلقی، اختلالات جنسی و درد ها و بی قراری های جسمی و روانی می شوند. طبق تحقیقات گسترده در داخل و خارج از کشور، ژل سلطنتی خاصیت تقلید رفتار استروژنی دارد و از این طریق قادر به کاهش عوارض یائسگی در زنان خواهد شد.

۸.ژل رویال برای پوست

یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده ژل رویال کلاژن می باشد. بدون شک ویتامین های A,C,D,E، لیستین، تیامین و کلاژن همگی برای جوان سازی و لطافت بخشیدن به بافت پوست حیاتی هستند.کلاژن چین و چروک های پوست را از بین می برد و التهابات پوستی را به سرعت بهبود می بخشد.

۹.شاه انگبین سرچشمه جوانی در بدن

از شنیدن این جمله تعجب نکنید. این ماده اسرا آمیز منبعی غنی از ویتامین های B که نقش ویژه ای در حفظ سلامت بدن دارند می باشد. اسید آمینه های ضروری بدن، گاما گلوبین، دکنوئیک اسید، ریالیسین، ویتامین ها و خواص قوی ضد باکتریایی، ضد میکروبی و ضد ویروسی، خواص تنظیم کننده، تقویت کننده و تحریک کنندگی هورمون ها و بسیاری از فواید بی نظیر آن باعث افزایش درصد سلامتی و بالا رفتن سطح انرژی در بدن می شود. به همین دلیل از گذشته تا امروز ژل رویال را اکسیر جوانی می نامند. عمده ترین دلیل به درک نگارنده این مقاله بالا بردن میزان انرژی سالم در بدن است. این عامل اگر چه از چشمان ظاهر بین تمام پزشکان امروز کره زمین پوشیده و پنهان است، اما از دید افراد بسیار انگشت شمار در زمین، حیاتی ترین عامل برای سلامتی و حس رضایت درونی و داشتن جسمی قدرتمند، با استقامت و قوی می باشد. داشتن میزان قابل توجهی از انرژی پاک در وجود انسان عامل حفظ سلامتی است.

 

ژل رویال برای دور چشم

 

۱۰.خواص ژل رویال برای درمان زخم ها

فرآیند مهاجرت سلولی، عاملی حیاتی برای رشد و نگهداشت موجودات چند یاخته ای می باشد. برای ساختن بافت جدید در هنگام بازسازی زخم در بدن و واکنش های سیستم ایمنی بدن در شرایط های مختلف نیازمند حرکت هماهنگ یاخته ها به سمت ارگان های مختلف در نظم و هماهنگی ویژه می باشد. تحقیقات بسیار نشان داده است که
یکی دیگر از خواص ژل رویال سرعت بخشیدن به این پروسه می باشد. از طرفی وجود کلاژن باعث تولید چربی در محل زخم و تسریع درمان جای زخم بر روی پوست خواهد شد.

۱۱. خاصیت ضد سرطانی ژل رویال

محققان اظهار دارند که اسید چرب غیر اشباع HAD10 در طبیعت، تنها در ژل رویال یافت می شود و این ماده طبق آزمایشات مختلف به طور چشم گیری از بروز و گسترش سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند.
همچنین خاصیت ضد فعالیت استروژن شاه انگبین مانع رشد سلول های سرطانی در سرطان سینه می شود. ژل سلطنتی سلول های ایمنی را وادار به تولید نکروز دهنده تومور و اینترفرون گاما برای مقابله با تومور می کند. در نتایج آزمایشات دانشمندان افزایش ماده های فوق در کشت سلول همراه با ژل رویال تایید شده است.

۱۲. کمک به فرآیند شیمی درمانی و پرتو درمانی

در ادامه همین تحقیقات تاثیر حیرت انگیز ژل رویال بر روی افرادی که پرتو درمانی و شیمی درمانی می کنند تایید شد. شاه انگبین باعث افزایش سرعت تولید گلبول های سفید در خون می شود.

 

خواص ژل رویال برای مردان

 

همانگونه که مشاهده می‌کنید، ژل رویال دارای خواص فراوان برای حفظ سلامتی افراد است. این محصول قابلیت ایجاد تغییرات شگفت‌انگیزی در آقایان دارد و می‌تواند به درمان ناباروری و مشکلات جنسی آنان کمک کند.

بر پایه تحقیقات صورت گرفته در این حوزه، این محصول می‌تواند تأثیری بر قدرت اسپرم‌گذاری مردان داشته باشد. به همین علت، درمان ناباروری در مردان به عنوان یکی از اصلی‌ترین خواص ژل رویال برای مردان محسوب می‌شود.

در واقع، بسیاری از افراد برای افزایش میل و قدرت جنسی و همچنین افزایش تعداد اسپرم، از ژل رویال بهره می‌برند. این ژل شامل مقادیر بالایی از ویتامین‌های گروه B، پروتئین‌ها، فولیک اسید، اسیدهای چرب و مواد معدنی است. تمامی این مواد مغذی برای بهبود عملکرد اسپرم‌گذاری و باروری مردان ضروری و مفید هستند.

 

ژل رویال برای ناباروری مردان نی نی سایت

 

آیا درمان با ژل رویال قطعی و صد در صد می باشد؟

بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان محصولات مختلف، سال هاست که به فروش رویا به هم نوعان خود برای کسب درآمد بیشتر روی آورده اند. قطعی ترین و تنها عامل ثابت در زندگی هر انسانی، فقط و فقط قانون عدم قطعیت می باشد. هزاران عامل ناشناخته در پشت پرده زندگی هر انسانی به صورت مجزا وجود دارد که در سیر سلامتی، جایگاه اجتماعی، اقتصادی،علمی، جغرافیایی و… هر فرد نقش مستقیم دارند. ما در اینجا صراحتا به شما می گوییم که ژل رویال ممکن است عامل درمان واقعی یک فرد بشود و یا اینکه کوچک ترین تاثیری در روند درمان فرد دیگر نداشته باشد. گزارشات زیادی از درمان ناباروری زنان و مردان به وسیله شاه انگبین یا غذای ملکه داشته ایم. اما گزارش هایی مبنی بر بی تاثیری و درمان نشدن هم به وفور شنیده ایم. پس قبل از اقدام به خرید ژل رویال به این نکته عدم قطعیت در همه وقایع زندگی توجه ویژه کنید.

طریقه مصرف ژل رویال برای سنین مختلف

شما می توانید ژل سلطنتی را به کودکان بالای ۵سال خود به صورت ترکیب در عسل بدهید. برای تهیه این مکمل غذایی فوق العاده برای کودکان ۵گرم ژل رویال را در ۲۵۰گرم عسل طبیعی مخلوط کنید و روزانه یک قاشق مربا خوری را در وعده صبحانه شان قرار دهید. برای افراد بزرگسال نیز ۱۰گرم ژل رویال را در ۲۵۰گرم عسل مخلوط کرده و طبق الگوی قدیمی و پر از حکمت گذشتگان آن را به مدت ۲۱روز، ۲وعده و هر وعده یک قاشق چایخوری میل نمایید. البته یادآور می شویم که علم پزشکی مدرن که بر پایه داروهای شیمیایی بنا شده، حتی با مشاهده دقیق آزمایشگاهی، باز هم بستر ورود درمان واقعی با تغذیه سالم در جامعه فراهم نشده است. هر فردی خود مسئول جستجو و مطالعه و اجرای برنامه صحیح غذایی برای رهایی از دام بیماری ها است.

آیا مصرف ژل رویال خطر دارد؟

با توجه به گستردگی ژن های هزار گونه در زمین و در واقع تنوع انسان ها به لحاظ ژنتیکی، اقلیمی و وراثت و بسیاری عومل دیگر نمی توان یک پاسخ را برای تمام افراد داد. برای پیدا کردن جواب این سوال ۴روز متوالی مقدار کمی از این ترکیب غنی غذایی را میل نمایید و در صورت عدم مشاهده حساسیت و واکنش های جسم تان به مصرف کامل دوره ادامه دهید.

 

چرا درمان بر روی همگان به یک شکل و اندازه صورت نمی گیرد

درمان با ژل رویال و بهره بردن از خواص این ماده مغذی و مفید برای هر انسانی منحصر به فرد است. انسان ها فقط در ظاهر با یکدیگر هم گونه و یکسان هستند. اما در خصوصیات رفتاری، فضای ذهنی، انرژی روانی، سلامت ژنتیکی و فاکتور های بسیار دیگر کاملا متفاوت و گوناگون هستند. عوامل بسیار در نحوه درمان و فرآیند آن دخیل است که علم پزشکی از شناخت و بررسی آن ها کاملا ناتوان است. برای همین است که هیچ قطعیت و قانون ثابت و آمار یکسانی در درمان بیماران جسمی و روانی وجود ندارد و هرگز فرمولی واحد برای رها کردن بشریت از این چرخه بیماری یافت نشده است. تنها گزینه ی در دسترس که خطری برای عموم مردم با هر نوع خصوصیات جسمی و روانی و روحی ندارد،اجرای مادام العمر برنامه غذایی ارگانیک برای به دست آوردن و حفظ سلامتی است.

شما چه تجاربی از مصرف ژل رویال و تغذیه سالم دارید؟ لطفا تجارب خود را در بخش دیدگاه های همین پست با فروشگاه سوغات نهاوند و سایرین به اشتراک بگذارید.

لطفا امتیاز دهید

0 / 5. 0

2 دیدگاه در “خواص ژل رویال برای حفظ سلامتی و جوانی

  1. سپیده گفت:

    واقعااااا خواص ژل رویال برای زنان رو کاملا درست گفته و من ازش نتیجه معجزه آسا گرفتم
    به خانم ها توصیه میکنم برای جلوگیری از بیماری های سرطانی حتما سالی یکبار رو در یک شیشه عسل مصرف کنن

    1. درست میگید
      بسیاری هم ژل رویال رو برای بارداری مصرف می کنند. چرا که به عینیت میشه فهمید که یک زنبور ملکه با خوردنش در طول عمرش چندین هزار تخم میگذاره!
      البته تحقیقات علمی هم در این زمینه با این نظریه به طور نسبی موافق هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *